maanantai 17. syyskuuta 2012

Minun mielestäni Jaskalla on kauniit kädet...

Musiikki on per*eestä. Siis nykyään.. Ala-asteella se oli iha jees mut nykyään kun tuo Manaaja, Laatta - miten häntä haluaa kukakin kutsua - on kuvioissa nii ei voi muuta sanoo ku et mä säälin sitä reksiä ku se ei kehtaa mennä antaa sille potkuja :D Muttamutta...

As long as u laalalalalaalaalalalalaalaav me....
Mä meen tännää kuuntelee Ronjan Puusku harkkoja ;D ne soittaa Tuulin salisuuksia ;D kyl mäki haluisin et eihän siinä ;D Nyt ku puhutaa musiikista nii olkaapa hyvät rakkaat lukijat ja kirjoittakaa juutuuppiin "Justin Bieber As long as u luv me" ja katsokaa se VIDEO koska se on hyvä ja astetta erilaisempi ku ne aikasemmat ;D 

tää menis kahtoo yllä mainittua artistia Hartwall areenalle ;D mut se on vasta kaukana eessäpäi tämä asia ;D 

ja meiän kone sekos ja iskä joutu poistaa mun ja mun pikkuveljen tilin meiän koneelta nii siinä meni vissiin KAIKKI kuvat parilta vuojelta. Et tällä hetkellä ei oo mun osalta tulossa kuvia. Iskä on tällä hetkellä ottamassa niitä kuvia uudestaan tuolla pajukossa nii ootetaan et se tuo ne tänne ;D ja ne ketkä ei tajunnu nii se oli vitsi ;D I'm gonna live my ife, no matter what we party tonight.. ;D

Ja nyt mä lähen tästä häikkäämästä teiän päiväjärjestystä ;D Tämän teille tarjoaa Dr. Oetker - löydät sen kylmähyllystä ;) ei vaa Jonna  :D




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti